Wild one





Kappa Kappahl // Tröja Gina Tricot // Byxor BikBok // Skor Converse // Klocka Calvin Klein // Armband Romwe // Ring Nelly.com

En enkel Svart och Vit outfit idag med lite röda inslag. Älskar rött läppstift tillsammans med något annat färglöst. Även matchande naglar. Ser förövrigt riktigt kul ut att jag har gåshud på detaljbilderna, haha. Det var grymt kallt ute, men jag offrade mig ju!

Annars var jag en liten stund på stan med Josefine S och köpte mig lite smycken. Ni ska få se dem senare, jag lovar! (Måste bara ta kort först).


Kommentarer
Postat av: Amanda

SNYGGT!

2012-01-19 @ 19:01:31
URL: http://youhadmeathello.blogg.se/
Postat av: rebecca

SÅ SNYGGT!!



Såg du inte min kommentar om att du vann?

Du vann ju ringarna och kragsmycket. =)

Så maila mig [email protected]

2012-01-20 @ 12:05:25
URL: http://rebfre.se
Postat av: Jennifer

gillar eran blogg! :)



Har inte ni någon snö där ni bor?

Det ser inte ut så på era bilder...

2012-01-20 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0