One week to go




Fruktsallad med Clementiner, drakfrukt och annanas

Dagarna går snabbt förbi här i Thailand. Om en vecka så är vi tillbaka hemma i  Sverige. Det är ganska sjukt hur snabbt tiden har gått egentligen. Samtidigt som det känns som om jag varit här i en evighet, så känns det också som att jag kom hit nyss. Lika ambivalent är jag mot att åka hem. Jag längtar hem till alla kompisar något sjukt, men samtidigt är det jäkla skönt här i värmen också.

Även fast jag inte varje dag skrivit ut exakt allt som har hänt, men risk för att låta för återupprepande. Men som ni kanske förstår så har det antingen varit bad/solande på stranden eller vid poolen. Jag hoppas att det inte kännts som om jag uppdaterat för lite.

Det är nu er chans, kommentera om det finns något speciellt ni vill veta om Thailand eller om det finns något speciellt ni vill se bilder på. Jag har en vecka kvar och det finns gott om tid att fixa detta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte fixa en bild på konungen åt oss? :p:p:p nejmen... skämt åsido. Hur är modet nere i Thailand och vad finns det för utbud i affärerna? Vore kul att se några sådana bilder :)

2012-01-05 @ 17:47:06
Postat av: Emelie <3

Hejhej :)

Har också vart i thailand men smakade aldrig drakfrukt , hur smakar den och var den god? :P

2012-01-05 @ 21:07:37
URL: http://emelieistheking.devote.se
Postat av: cecilia

dalmatin frukt! fniss fniss! snaaaart är julia hemma. nytt års kram + i've miss you kram är att vänta!

2012-01-05 @ 21:45:36
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Har själv varit i Thailand 2 gånger. jag ville fråga om du tagit kort på solnedgången vid en strand??

Om du inte har gjort det så måste du göra det, blir superfint

2012-01-06 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0