Black and White




Bild 1&2 Nelly.com | Bild 3 från Elin Wahlberg

Satt och slökolla igenom Nellys rea tidigare idag och fastnade lite för dessa byxor. De kostar ynka 99 riksdaler och jag tycker ändå att de är ganska coola. Kunde dock inte riktigt bestämma mig så jag la ned det. Klicakde mig sedan in på Elins blogg (as usual) och såg att hon hade köpt dem. Tyckte de var riktigt snygga på henne så jag bestämde mig för att ge dem en chans!

Om jag inte missminner mig så tror jag även Ginas vårkollektion innehåller ett par byxor som liknar dessa. Därför tror jag att de kommer kunna bli riktigt snygga till våren tillsammans med ett bar gubbskor och något färgglatt upptill. Har snöat in mig lite på limegrönt just nu. Så något sådant är jag sugen på! Kommer nog bli riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0