Today it's black






Väst H&M // Jacka JC // Tröja Acne // T-shirt Acne // Byxor Acne // Skor Dr.Martens // Klocka Calvin Klein // Ringar Gina Tricot & Thai

Här är mycket bättre bilder på pälsvästen från H&M. Otroligt fin är den verkligen! Har dragit ett par rundor på stan idag och fick med mig lite saker hem. Ni kommer få se dem alldeles strax! Låg även ett paket i brevlådan och väntade på mig från Romwe. Mys!

Väntar även på att mina byxor med vita ränder på sidan ska bli klara hos skräddaren. De var lite för stora när jag fick dem. Ville även ta in dem lite i benen. Dock är de galet snygga!


Kommentarer
Postat av: cecilia

och du är galet snygg!

2012-01-17 @ 23:32:29
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0