Nyår!




Utsikt från Takterassen på vår lägenhet där vi hade lite fördrinkar innan firandet kom igån.


Fältet där firandet hölls

Lite mer utsikt

Håll i hatten, det blåser!

Mer utsikt!

Solnedgång på taket

Scen och lite middagsbord på nyårsfirandet

Middagsbord

Rislyktor på tolvslaget

Skypeande med saknade vänner!

Första gången på flera år jag firade nyår med familjen. Kändes väldigt konstigt sedan jag alltid brukar fira det på en fest någonstans med de personerna jag tycker om allra mest. Detta medförde att jag saknade mina älskade vänner där hemma något enormt just denna dagen. Blev därför väldigt glad när jag fick skypea lite med mina vänner där hemma senare på kvällen. Vi pratade i 1,5h! Hade annars en helt okej kväll. Lite fotbollstittande mitt i allt nyårsfirande hanns med också. Fick ta moppen och racea till tolvslaget, men jag hann!

Hoppas ni hade det bra där hemma kära läsare! Gott Nytt År på ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0