the future

Anonym om Let the stars shine as bright as you:
Fråga: HejHej! Det har inget med inlägget att göra men en fråga till er båda! :)
Vad vill ni arbeta med när ni blir större? Några framtidsplaner? ;)

Svar: Hejhej! Jag går ut gymnasiet i vår och måste då bestämma vad jag vill göra med mitt liv. Just nu står jag i valet mellan att söka till universitetet direkt efter gymnasiet eller om jag ska ta någor år i mellan och jobba eller resa. Det jag skulle vilja läsa till på universitetet är civilingenjör inom maksinteknik på antingen Chalmers eller KTH. Vi får se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: hihi:)

Vad gör man som civilingenjör? Och vad tycker du om arkitekt yrket?:)



Bra blogg btw! Kram. :)

2012-01-05 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0