OH!!!!

hejhej!
ohh!!! Nu vill jag bara att alla mina bilder på gsm ska bli godkända så att jag blir klar med en stordel av tidningen!!! :( haha har även gett mig in på att göra en serie?!!? o jag är sämst på att rita o speciellt i paint, men men har väl suttit ca 2-3timmar med dessa bilder och har hälften kvar, *sadface* typ;) hehe.. Jaaa men ska fortsätta kolla lite på gsm sååå haha ja, hejdå! Eller juste! fick en kommentar i mitt förra inlägg om de gjorde ont, o ja det gjorde ont!! haha rena smärtan. Fasen satt o tjöt, jag skyllde på lampan men ibland måste man ju bortförklara sig på något. hahaah! Så aldrig mer ansiktsbehandling för: De gör as ont, algmasken luktar ruttenfisk o salvan man fick hetta i hela huden. haha så japp! :) Puss och kram! 


BLi klar!!! :( ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0