Löshår!

Tjaaa! :)
Idag så har de varit en väldigt chilldag :P haha :) Hade bara Idrott och engelska sedan slutade jag vid 12 :) När jag kom hem åt jag pizza och såg lite på tv och sen satte mig i köket och pratade med min syster! :) Sedan gick ja till ica o köpte mat, o självklart kommer wille och typ dödar mig xd hahah japp jag är väldigt lättskrämd så är de bara. När vi kom hem lagade vi mat och sedan så åkte vi till william :) NU har vi varit här ett tag och jag har inte gjort mycket alls.. hehe men men :P Bloggar mer imorgon, Kraam! Juste, glömde nästan!! Fick mina skor o sen lite andra prylar hem i brevlådan! ^^ Har även beställt hem löshår, aldrig haft de förut så köpte 50cm och självklart dubbelt så de ser mer "verkligt" ut :) Sen så ska ja ju färga håret snart så löshåret matchar :) Kram<3


Kommentarer
Postat av: taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste. vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara. detta hår awesome. håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger. utmärkt kvalitet och hållbarhet. är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-18 @ 11:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0