Jappidappi!

Hejhej! :)
Sa ju att jag skulle börja blogga nu när skolan börjar ;) haha så japp here i am!
Jag vaknade vid sju, gick upp och badade med william till klockan åtta! :) Sedan såg vi på Doktor Mugg xd hahaah o sen så åkte han till skolan och jag fortsatte fixa mig, hehe. Tog bussen tio över tio. När man kom fram till skolan så träffade jag Boysen! haha :) Döh kul, har ju inte träffat dom på flera veckor ;) På lektionerna gjorde vi INGENTING, haha inte alls nödvändigt. På stan mötte jag william och vi tog spårvagnen/bussen hem till mig! :) hihi. När vi väl kom hem började vi skala potatis o gjorde fisksås xd haha :) När vi hade ätit o allt så däckade båda i tvrummet till ungefär kl åtta :p haha :) Sedan dess har Min syster isabelle fixat mitt smink som vi ska testa till en photoshoot! :) Men nu ska ja fixa lite grejor, byebye! :) <3


Juste har shoppat lite på Nelly.com, fick 100 kr idag för att ja inte fått mina skor än... så japp hoppas dessa grejor som ja klickade hem kommer snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0