I've got your picture on my wall

Anonym om I am going on a hike:
Fråga: Hejsan!
Hur tar du bilder?
Brukar någon fota dig?
Vilken kamera använder du?

Svar: Hej! Jag brukar oftast ha någon som fotar mig, på så sätt blir det allra bäst bilder. Om du inte har ett stativ så blir oftast bilder med självutlösare aldrig riktigt bra. Är jag hemma, eller som nu på semester, så är det oftast min lillebror som tar bilderna. Går ju vädligt fort. Är jag i skolan (måste ta bilderna under dagen eftersom det annars är jättemörkt ute) så är det någon av mina kompisar som tar bilderna! Jag har ju inte investerat i en systemkamera än, så jag fotar med en vanlig digitalkamera. Funkar jättebra sålänge det är bra ljus ute!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, jag tycker verkligen att din blogg är super och du värkar vara en glad och snäll tjej (Söt)



Jag har också en blogg om du vill så får du gärna kolla! :D ^^

2012-01-05 @ 17:52:12
URL: http://johannathelife.devote.se
Postat av: mimmi

Jag är mimmsaan på gsm! Ni har världens bästa blogg! puss. <3

2012-01-05 @ 19:47:03
URL: http://mimmiella.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu när du är i Thailand, Hur lägger du upp bilder o sånt?

2012-01-11 @ 06:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0