Ge mig nått som tar mig någon stans





Kappa Kappahl // Kofta Monki // Skjorta H&M // Byxor Vero Moda // Skor Dr.Martens // Klockan Calvin Klein // Halsband Egengjort // Mössa H&M

När jag verkligen inte vet vad jag ska ha på mig, eller när jag verkligen känner mig oinspirerad brukar mina klädval bli helsvarta. Känns rätt och det känns enkelt. Igår var en av dessa dagarna, så idag blev det helsvart. Tycker dock det funkar väldigt bra om man har olika material på sig. Lite röda läppar och det är klart. Nöjd tjej ändå.

Var en stund på stan och spana på balklänningar. Jag var mest med som smakråd sedan jag redan har min klar. Det är otroligt skönt måste jag säga. Ikväll vankas utgång. Den gröna skjortan åker på och jag kommer inte hem förens imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0