you gonna like my style

Idag har vi då sagt byebye till Supernova och Vintage och gett ett varmt välkomnande till de nya butikerna Luux, Funki och Zipper! Själv måste jag säga att jag har varit riktigt spänd på att se hur dessa ser ut. Så det var självklart dit jag gick så fort jag loggade in! För er som inte riktigt har hängt med i svängerna har även klädnivån uppdaterats enligt följande:

Luux: I Luux är alla kläder speciella, dvs. de slits ut långsammare än "vanliga" plagg. Alla kläder som har flyttats över hit från Supernova har nu blivit speciella. (Vilket är riktigt bra ;)). Plaggen i Luux är av den lite dyrare sorten.

Funki: I Funki hittar vi alla kläder som våra grymt duktiga JDs har skapat. Dessa kläder är av kvaliteten Bra. Dvs. De slits också ut lite långsammare än Basicplaggen. Plaggen i Funki ligger ungefär i normalpris!

Zipper: I Zipper hittar man basicplagg som alla garderober bör innehålla! De är enkla och billiga. De slits ut i vanlig takt och är billiga till priset!


Jag måste säga att jag tycker att detta är en otroligt bra idé som jag fullkomligt älskar. Vi får nu massor av mer kläder och mycket enklare att hitta just det man söker för tillfället!

Något nytt är ju även grisarna. De är tillbaka! Detta märkte jag när jag smygsurfade lite på gsm i mobilen i skolan. Helt plötsligt dök det där upp en röd gris! Tyvärr lyckades jag inte själv fånga den.....



Vad tycker NI om de nya shopparna?


Kommentarer
Postat av: SIMMEBOOOOII

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR

2011-09-26 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0