vad ska man skriva här då? hehe

Hej hej! :)
hahaha natthumorn har börjat komma igång känner ja, hhahahahaha! aja iaf, är med Louise och läser lite roliga grejor på internet och är inne på gsm! :) Men ska väl prata lite om idag? så ja idag så slutade vi klockan 12 och jag kom hem ungefär vid kl 13, när jag var vid dörren kom jag på att jag hade glömt nyckeln.. hahaha så jag kollade om tvättstugedörren var öppen och guess what? de var den :D

haha fast när jag skulle gå in till tv rummet så går inbrottsalarmet igång och jag fick en hjärtattack!! haha usch inte så kul! Sen så somnade jag i tv-rummet och vaknade kl 17, då åkte vi till Maxi och åt Mc eftersom vi skulle till våran farmor som fyllde år :) haha blev sjuktmätt när vi åt kändes som om jag skulle spricka xd

haha När vi hade ätit klart åkte vi till min farmor och på parkeringen träffade vi vår faster/farbror och sen min kusin o hans fru och barn! :) Sen gick vi upp och fikade ;p haha fyfasen vad mätt jag va, då höll jag verkligen på att spricka, bokstavligt talat! Mahahahahah ^^

Efter en timme så var vi tvugna att åka hem eftersom jag skulle till sångpedagogen för första gången idag! :) Det var jättekul där och lärde mig mycket! :) När de var slut så åkte jag till Louise som sagt! och nu tittar vi på tv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0