Ich bin Schnappii!

hahaha hejhej! Älskar hur mkt natthumorn när man garvar åt vad som helst xd hahaha sitter just nu och garvar åt låten "ich bin schnappi" hahaha ae gud! Sitter och väntar på min kille (.WT) som är och köper 3 Vanliga hamburgare + en stor pomme! :) MUMS!

haha eftersom jag inte har ngt bild som jag tagit idag så slänger jag upp lite bilder på mig och wille! :)

hahaha ja.. Man ser ju att jag är mest biff lix.. hahhahaah :D




hahaha lite kul att jag tog ner handen precis när den tog bilden xd haha



Skrev precis två meddelanden till alla, fasen vad intressanta grejor jag kommer med! :) mohhahaha :D Jag funderar just nu på att börja designa eller spela något spel .. Men men who knows vad jag gör.. Förövrigt undrar jag om det är några av er, våra läsare som har blivit Talangscouter? Det har jag själv blivit till William(.WT), Louise (Louise.A) och Johanna( Johanna.V) :)

Men puss puss


Kommentarer
Postat av: Beckie!

Söta ni är tillsamans<3

2011-09-26 @ 11:10:52
Postat av: Beckie!

Söta ni är tillsamans<3

2011-09-26 @ 11:11:37
Postat av: Josefine K

hihi tack tack :)

Kram Josefine

2011-09-30 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0