you are my ...

Hejsan hoppsan!
Idag så fyller jag ju 16år!! HAHA :D iaf, imorse så gick jag upp och fixade mig, sen vid 9 åt jag och älskling frukost som hans så fint hade dukat upp ^^haha. När vi hade ätit klart sprang jag till bussen (somvanligt), på bussen träffade jag min gamla mattelärare janne! :D haha världens skönaste lärare asså! miss him toooo much ;) hehe. Iaf i skolan så var jag hos skolsköterskan under första lektionen och självklart går brandalarm övningen igång just då -.- haha FML typ ;p

Sen så satt jag med vendela eftersom de bara var vi två i vår klass som skulle va där xd Efter de hade vi världens roligaste svenskalektion! :D haha sjukt! vi skulle skapa en fake-mejl, fake-facebook och en fakeblogg! hahaha min fina tant hette Britt-marie:) sött namn! hennes katt hette tusse och hennes man hette åke! Riktigt gulligt ^^haha ae gud vad ja garvade när vi fick uppgiften xd HAHHAH men den är jättekul och vi ska hålla på med den i några veckor, love my teatcher!

Efter svenska var de lunch, efter de så var matteprov( Skulle egentligen slutat tolv...). Hälften av matteprovet hade vi inte ens läst om men det gick bra ändå! :) Hoppas jag får bra betyg nu, sattsar på att behålla mitt vg och kanske öka till MVG! :)

Hehe, när jag kom hem så gjorde jag smörgåstårtesmet och sen så åt vi fisk, efter att vi ätit fisk så fick jag mina presenter!, kul! :) haha bilderna på vad jag fick kommer imorgon i detta inlägg ;P


Kommentarer
Postat av: Lo

Haha mycket du har gjort!

2011-10-29 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0