This is me

Ja, några av er har kommenterat och skrivit att ni inte riktigt vet vilka vi är eller att ni inte vet vem av oss som är vem. Så ja, nu håller vi på att göra inlägg om detta. Jag skriver och Josefine gör ett videoinlägg. Jag funderar på att göra det också, men vi börjar såhär!

Jag heter då Julia. Jag har modellen och moderatorn Yoooh på hemsidan gSm. Jag är just nu 17 år, men fyller myndig den 17 december! Jag bor då I Norrköping tillsammans med min familj. Min mamma och pappa är skillda sedan 13 år tillbaka. Jag har två halvbröder som är 9 respektive 3 år gamla. Jag går Naturvetenskapliga programmet på gymnasiet i Norrköping. Tar studenten i vår helt enkelt! Jag har itne den blekaste aning om vad jag ska göra efteråt. Sådant som märks helt enkelt!

Jag gillar mode, musik och engelsk fotboll speciellt mycket. Dessa är heltenkelt mina huvudintressen! Annars gillar jag att umgås med mina alldeles underbara vänner och göra lite allt möjligt annat. Vad mer vill ni veta? Gsm gillar jag självklart också, där hänger jag väldigt ofta. Jag är ju även moderator sedan den 3 december 2010. Snart ett år alltså! Visst, jag kanske är lite gammal för gsm, men varför sluta när det är så kul?

På denna blogg kan ni följa min och Josefines vardag och även våra tankar om och händelser på gsm.


Kommentarer
Postat av: Ines

Du är så söt irl :)

2011-10-01 @ 22:54:07
Postat av: julia.

tack så hemskt mycket♥

2011-10-01 @ 23:00:59
URL: http://aboutjj.blogg.se/
Postat av: classe

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG 2 så förstår du varför

2011-10-01 @ 23:13:39
URL: http://www.nattstad.se/classeslillablogg
Postat av: Deqa

Azzum blogg<3 Söt bild :)

2011-10-01 @ 23:58:09
URL: http://mondoblog.se/deqasweet
Postat av: Ebba

Åh, du och Josefine är så sööta ^^ <3

2011-10-04 @ 16:45:32
Postat av: wilma

hejsan:) tycker eran blogg är skitsnygg och bra. vill också ha en blogg men vet ej hur man gör:(



ni kan väl tipsa till mig:)/MVH Wilma



gsm(!coolt?)

2011-10-09 @ 12:09:48
Postat av: wilma

hejsan:) eran blogg är skitsnygg. vill också ha en blogg men vet inte hur man gör:(



ni kan ju tipsa♪/MVH Wilma

2011-10-09 @ 12:13:54
Postat av: wilma

hejsan:) eran blogg är skitsnygg. vill också ha en blogg men vet inte hur man gör:(



ni kan ju tipsa♪/MVH Wilma

2011-10-09 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0