Chocolate rain, mahah älskar mina rubriker (L) HAHA

HEJHEJ! :)
Sitter just nu och kollar på true talant med min älskling och mamma! :) hihi william va jättegullig förut, överaskade mig med att köpt trocadero, kakor och choklad, nawiiie sött <3 haha

Idag så vaknade jag ju hos en av mina bästa vänner viktor :) Vi gick upp, åt frukost och sedan kom wille och hämta mig :) Då åkte vi hem till mig och sen dess har vi bara sett på massvis med filmer och sen så va vi ute och krattade löv lite ^^haha :)  o juste, grattis till vinnaren av tävlingen! :)


Haha är de bara ja som tänker på Amigo när jag ser på True talant? xd





Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin blogg! Vill du vara med i min tävling "bästa outfiten"? Vore jätte gad om du ville det ! Men det är inget måste! Kram! :)

2011-10-09 @ 22:08:35
URL: http://www.patis.devote.se
Postat av: nella

2011-10-14 @ 19:35:48
URL: http://gosupermodel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0