Why am I doing this?

Den tanken som gick runt i huvudet på mig under hela förmiddagen. Blev idag väckt av ett telefonsamtal från Josefine S. Igår hade vi varit på en fest inne i stan, jag kom hem runt två. Var därför vääääldigt trött när telefonen ringde vid 10.50. "Du, vi ska till stallet och spela hockey med David och Max klockan 11". Ja, men okej! Det var bara att slänga sig på bussen 15 minuter senare och åka till ishallen. Lite frukost på bussen och så. Det var ändå rätt värt det, att se Josefine S spela hockey var way more fun än vad jag trodde. Efter ett par timmar i rinken tog vi bussen tillbaka till henne för att köpa pizza, godis och hyra film. Kom precis hem därifrån nu. Snart ska jag vidare på kalas!


Josefine är taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0