we don't wanna go home



Haha, då var vi här igen. Blivit lite ont om bloggning från både min och Josefines sida nu. Kanske för att vi är mitt uppe i så mycket annat just nu. Jag lovar att det kommer bli bättring på bloggningsfronten. Både nu och sen. Ni ska iaf få nöjet att följa min tre veckor långa Thailandssemester den 19 december - 12 Januari. Trevligt, eller hur? Gårkvällen tillbringades med 3 (fast egentligen 4) fina vänner in the city of Norrköping. Idag har jag umgåtts lite med min mamma, mormor och morfar. Lite övningskörning har jag hunnit med också. Dags att skriva in sig på körskola snart! Nu ska jag fortsätta mejlsvarandet. Ses senare peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0