Just a little late





Kofta Filippa K // Skjorta Style Encounters // Jeans Acne // Skor Dr.Martens // Bälte Tiger of Sweden // Halsband Style by Tyra

Kommit hem från Breaking Dawn och sitter just nu och svarar på lite mejl. Filmen var... rätt bra. Tror jag hade för höga förhoppningar på den. Men samtidigt så är det ju mest en film som bygger upp allt till den sista delen. Den kommer antagligen bli bäst. Det är vad jag hoppas på. Hade tänkt att ta på mig mina grå jeans idag, insåg inte förens jag var halvvägs till bussen att jag inte alls hade grå byxor på mig, utan blå. Snacka om egen värld.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Gillar din stil Julia:)♥

2011-11-20 @ 18:50:01
URL: http://AboutVictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Du har världens snyggast kläder! vet du om det?! Åhh jag tror att jag har sätt dej på stan i Norrköping inne på glitter<3

2011-11-21 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0