Share some love

Linn om I'm flamable:
Hej :)
Först vill jag bara säga att jag älskar eran blogg och läser den varje dag.

Sen vill jag bara säga till dig Julia hur stor insperation du har gett mig nu har jag börjat tänka vad jag har på mig och tycker det är roligt nu även IRL och inte bara på gSm (på gSm heter jag speciale) så jag vill bara tacka dig för tycker det är så awesome nu :)

Svar:
Jag måste bara säga att jag blir så otroligt glad av dessa kommentarer. De gör mig otroligt lycklig. Att få veta att någon blir inspirerad av mig är rent utsagt underbart! Detta får mig verkligen att bli inspirerad till att blogg mer. För det är NI läsare som är absolut viktigast. Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Irma ♥

Vill du vara med och tävla om en bloggdesign? Kika in och bestäm dig!



//Kleptinia på gSm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0