Nya modisch!

Hejhej!:)
haha jag förstår mig inte på mitt java, ena stunden fungerar de andra inte.. hah men iallafall ett STORT grattis till de nya moderatorerna :D hihi.

Sitter Just nu med min älskling som sitter och spelar o jag äter godis, MAHAHA :D Vi köpte 1.5kg godis, mumsigt <3 haha och självklart glömde vi ju inte att köpa Julmust! :D haha det är så sjukt gott!

Idag så har vi ätit frukost, krattat löv, valt bilder ifrån kroatien, tittat på tv, lagat torskfile, åkt till hans pappa o ja Thats it! haha :D MEn det var jättekul och trevligt hos willes pappa :p hehe ja finns inte så mycket intressant om idag, men ska spela lite sims nu, pusss <3



Min outfit idag, lite gullig! :) o så har ja på mig vänskapsbandet jag fick av Julia! :)




hahha de ser ut som wille petar mig i örat :p

Kommentarer
Postat av: Denise

Snygg bild

2011-11-05 @ 19:54:18
Postat av: Astrid

Är du och Julia bästisar IRL också ?? :)



Kram ♥

2011-11-08 @ 20:36:42
URL: http://dreamtopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0