NY IPHONE!!!!!!

Hejhej! :)
idag så började jag 09:40 och slutade 12:20, haha sjukt skönt! När jag kom hem åt jag pizza :D mumsigt! hehe iaf sen så spelade jag lite Guitar hero och sen så pratade jag lite med min syster och googlade mitt namn, egenvärld jag vet. hahaha ^^ När jag hade gjort de så gick vi ner och fikade och då var min andra syster påbesök! haha okej så fick jag en vit Iphone 4 av pappa :D sjukt glad!!!! haha min förra iphone gick sönder för någon månad sen :( haha usch! ^^.  Sen efter de så städade jag hela övervåningen + att jag damsugade och moppade :D haha kände mig jätteduktigt ;) hehe. Japp men så har väl min dag sett ut än så länge ;P snart kommer iaf william hoppas jag ;p haha men ja vi hörs imorgon!! :D


Dagens Outfit (i gästrummet), imorgon blire ta outfit bild med min nya mobil ;) haha ^^


Hihi mina ringar :D




När jag stödade badrummet! hahahaha var tvungen att tejpa handskarna xd haha ^^


Hoppas inte min nya mobil får samma öde som den förra!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Haha, vad hände med den? ;)<3

2011-11-10 @ 19:09:28
URL: http://emelieistheking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0