Just me

matilda h @ gsm ! om Svalkar vinden:
Fråga: hejhej! seriöst, jag älskar dina kläder. så grymt snyggt. och ditt hår. ohmygad!

har en fråga, dina rätt genomskinliga glasögon som du har, har du dom som smycke elelr för att du behöver dom? har själv glasögon, men har inte börjat våga använda dom än. hehe.

och en till grej: du bor typ i göteborg va? för det känns så, haha. x'D <3

Svar: Först och främst, TACK! verkligen TACK!
Mina glasögon är äkta. Dvs. jag måste ha på mig dom. haha. (Hade verkligen inte gått speciellt bra utan dem). Det är bara att våga anvädna glasögon. Nyckeln är att bara helt enkelt vänja sig vid att se sig själv i glasögon!

Sedan kan jag även säga att både jag och Josefine bor i Norrköping :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0