Ill make i man out of u

Hejhej! :)
har inte hunnit lägga ut bilder på smörgåstårtan än! :( men men får väl bli imorgom slutar ju 12 då :p hihi. Idag så började jag vid elva, hade matte, åt och hade en trevligen konversation med Boysen.. hahaha störda dom är ibland asså ^^ Efter de var de tema och sedan slutade vi! :) Då åkte jag in till stan och möte upp Leyla, efter de så åkte vi och solade i 20 min, sedan var hon tvungen att åka hem :( Sen när jag kom hem var klockan ungefär fem, så då åt jag kebabrulle och nu har jag precis sett klart herkules med Wille och skrivit en recension om den! :) Hihi japp men så såg dagen ut idag xd


Kommentarer
Postat av: Click here..

Thx so much for the wounderful keyword of post generator for playstation network 3

2012-05-13 @ 23:11:52
URL: http://freehackingtools24.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0