I'll make a man out of you

Hejhej! :)
Idag så vaknade jag bredvid min älskling <3 han skulle hem vid 07 o jag skulle upp vid halv 8 eftersom jag skulle duscha ;P haha efter jag hade duschat råkade jag slumra till lite vid värmepumpen. Sen så fixade jag mig och satt lite vid gsm. Efter de så packade jag ihop allt och sprang till skolan! :) hihi

När jag kom till skolan hade vi tema, och massa andra lektioner ;p haha slutade vid fyra och åkte då till william! Vi såg då på Nightmare on elm street, läskig film USCH! haha :) efter de så har vi suttit vid datorn och druckigt julmust MUMS :D mahaha aja men ska spela lite wow nu, haha bye <3


Dagens outfit!






HAHA råkade ta lite väl underifrån xd haha




Älskar de här örhänget med korset <3 sjukt snyggt, kostar bara 20 kr!!



Kommentarer
Postat av: Julia(happy eas de parfum)

Vad brukar du spela på gSm?

2011-11-16 @ 16:58:36
URL: http://aboutthis.blogg.se/
Postat av: Maya

Vart har du köpt örhängena (stav) ?

2011-11-16 @ 17:14:56
Postat av: Emelie <3

Vart har du köpt örhänget med korset? :)

2011-11-16 @ 21:54:28
URL: http://emelieistheking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0