I don't care if i lose my mind





Snart är lovet slut. Varför ska tiden gå så fort för när man som mest vill att den ska gå långsamt? Har haft ritkigt fullt upp på lovet. Trodde jag skulle få tid till att plugga, men nej. Måste ta tag i mitt liv och göra det imorgon. Sitter just nu och kollar ut genom fönstret. På bara några minuter har det blivit otroligt mörkt. Näst intill deprimerande. Igår så var Josefine S här och kollade på Idol med mig och familjen. Hann också kolla på The tourist innan vi åkte in till stan och hämtade upp David. Tror att bilfärden in till stan kan vara den roligaste i hela mitt liv. Josefine S är så galet bra. Crazy bra. Ikväll blir det nog antagligen att ta det lugnt igen. Ska träffa Viccy och Isabelle som jag inte sett på hela lovet! Får se om Josefine S hakar på också eller om hon åker till David istället. Hoppas ni har det bra kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0