Första advent!

Hejhej!
Ja som alla vet var de ju första advent igår! :) Mitt inlägg som jag skrev igår försvann :( inte så kul! men men bara skriva ett nytt! hahah :) Idag när jag slutade så gick jag till min mammas jobb som tog 30 minuter, trodde de skulle ta 5 HAHA snacka om felbedömning på väg ;P hahahahahaah! Sen så åkte vi till City gross och sedan till Lager 157. De fanns inget snyggt på Lager 157! Sen så åkte vi hem och åt och nyss kom william! :D hihi

Igår så åt vi första advents fika, lussekatt, skumtomtar och Julmust! :D mumsigt, vi såg även på Grinchen och Twiligt part 1. Ganska bra filmer men grinchen va ändå bäst :D haha



I förrgår (glömde blogga då tror ja?) så spelade jag lite hos wille och så bakade vi blåbärspaj. Hos mig åt vi lite lussekatter , skumtomtar och julmust :D hihih mumsigt mumsigt :D



'
Min älskling ville inte vara med på bild :( haha <33


got yaah!
JUSTE fick en Julkalender av william idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0