Eyes wide open




Jacka Second hand // Hood IFS // Skjorta Gina Tricot // Halsband Style by Tyra // Byxor Cheap Monday // Skor Dr.Martens // Väska Chapnlle

Blev en fin födelsedagslunch för Hanna idag. Dock var det inte idag hon fyllde år, utan igår. Dock kom lite annat i vägen. Otroligt grattis till dig fina Hanna! (tror även du har en bra framtid inom fotografering ;) )

Dagen i övrigt har spenderats i skolan. Fysik på morgonen och Matte H på eftermiddagen. Alltid lika mysigt. Eller hur? Tog även en runda på stan med Hanna efter skolan. Fick med mig två byxor hem. Nöjd tjej. Lägger upp bild på dem snart!


Kommentarer
Postat av: Tina

Super fin outfit! :D

2011-11-29 @ 19:43:10
URL: http://tinaaaaa.blogg.se/
Postat av: Hannis

Tack Julia! Haha, jag känner mig mycket hedrad över att få ta mig an ett så ärofyllt uppdrag ;)Förresten så är du lika snygg som alltid!

2011-11-29 @ 21:34:10
Postat av: Ebba - taylor11111

Gilla :D

2011-11-30 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0