Don't you dare



Jag blir bara så fruktansvärt sur och arg när det händer något sådant här. Att sno bilder från vår blogg och lägga upp på sitt Facebook-konto. Så otroligt OMOGET och i allmänhet ILLA gjort. Jag hoppas att DU som är skylldig läser detta. För vi kommer att polisanmäla dig. Det strider mot upphovsrättslagen att sno bilder från någon annan. Jag hoppas du är medveten om detta.

Vår blogg är numera högerklicksskyddad. Vi hoppades innerligt när denna bloggen startades att vi inte skulle behöva gör det, men tydligen skulle vi komma till att behöva det. Ska vi behöva börja märka bilderna också?
Jag hoppas verkligen inte detta händer igen. För då finns det stor risk att bloggen ryker. Direkt.




Kommentarer
Postat av: Julia

Eftersom det finns andra sätt att kopiera bilder så är det nog trots allt bäst att ni märker bilderna.

2011-11-22 @ 19:08:27
URL: http://donotstealmycandy.blogg.se/
Postat av: agnes

2011-11-22 @ 20:49:46
Postat av: Emelie <3

Jätte tråkigt! :/

2011-11-22 @ 21:51:11
URL: http://emelieistheking.devote.se
Postat av: Maya

Fy vad dumt gjort:(

2011-11-23 @ 14:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0