21 days


gammal julbild

Första advent imorgon! Känns bara sjukt konstigt. Idag var det 21 dagar kvar tills det smäller. 23 dagar kvar till Thailand. Ska bli så galet skönt att få komma iväg och sådär. Har spenderat hela dagen och kvällen hos min mormor och morfar tillsammans med Kusinerna, moster och även morbror som var nere från Stokholm! Har inte träffat dem på sjukt länge.

Fick även tillbaka mitt högskoleprovresultat. Skrev 1.1. Det är faktiskt inte speciellt dåligt för att ha varit första gången. Så jag är nöjd. Faktiskt. Det krävs ungefär 1.3 - 1.4 för att komma in på linjen jag önskar. Förhoppningsvis är det möjligt till nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Anna :3

Aw! Söt du är.:)

2011-11-27 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0