You're my heroes









Alla bilder lånade från Cecilia

| 1. Jag, Adam och Isabelle | 2. Jag | 3.  Från V. Johan, Victoria, Jag, Adam, Hanna, Cicci, Christina Casandra
| 4. Victoria och David | 5. Josefine S och Jag | 6. Christina, Hanna, Victoria | 7. Casandra | 8. Johan | 9. Adam | 10. Daniel |

När man kommer hem från skolan, tidigt och känner sig sådär allmänt lycklig. Att man har , de absolut bästa och roligaste kompisarna på planeten. När man verkligen garvar åt att Johan svarar "Hej så mycket" i telefonen och när man diskuterar hur man egentligen säger att en säng är nerlegad. (Sönderliggd? Nerliggad? Nerlagd?). När man står vi skåpen och kör fotfives, när man sitter och räknar matte och tar temple run break. När man kan skratta åt exakt allt och när man blir på bra humör även fast man är trött och hungrig. Då har man verkligen hittat världens underbaraste kompisar. Alla är inte med på bilderna här och det finns många fler jag skulle vilja ägna detta inlägget åt. Alla läser inte heller denna bloggen. Men på nått sätt hoppas jag att ni känner er träffade där ute. Jag gillar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0