we are young





Jacka Gina Tricot // Skjorta BikBok // Bälte Tiger of Sweden // Jeans Cheap Monday // Skor Dr.Martens

En lite fin färgkombo idag. Vinrött och grönt passar faktiskt jäkligt bra ihop! Dock inte så bra med den roströda halsduken jag lyckades med att dra på mig imorse. Så fick ta av mig den när jag gick på stan förut. Var även minusgrader imorse när jag skulle åka till skolan, tog därför på mig min riktiga vinterjacka. Kände dock att det inte riktigt är dags för den än, för gud som jag svettades!


Kommentarer
Postat av: theella @ gsm

Åh, älskar verkligen outfiten. SUPER FIN OCH COOL. Ni 2 ger mig inspiration! Älskar bloggen.



Kram på er fina.

2011-12-09 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0