Outfits

Anonym om We're falling apart to half time:
Fråga: Finis:) Hur tänker du när väljer "outfit"? Ta du bara det som är snyggt eller bekvämt? Skulle vilja veta! (:

Svar: Alltså, jag måste säga att det är en rätt komplicerad process egentligen. Oftast har jag någon slags tanke på vad jag vill ha. Det är inspiration som jag kan ha fått från en bild, från någon jag sett på stan eller i skolan. Då plockar jag alltid fram dessa kläder och testar dem kvällen innan för att se om det blir bra eller inte. Jag kan vara väldigt petig och ibland på gränsen till lite tvångssyndrom när jag väljer kläder. Det ska vara på ett visst sätt för att jag ska tycka att det blir bra. Ibland blir det inte alls bra, vad jag än gör. Vilket skapar en liten jobbig situation. Men tillbaka till din fråga: Jag väljer det jag tycker är snyggt. Vilket oftast är bekvämt. Haha. Inte alltid, tyvärr. (har ett visst par jeans i vilka man knappt kan röra sig). Men, inspiration från något eller någon är alltid bra om man ska välja kläder. Annars brukar jag i princip hälla ut alla mina kläder (de jag använder oftast) i en hög på golvet och sen väljer ur den!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jätte fin blogg! :D

2011-12-07 @ 22:25:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0