Answers

Nea om Language:
Fråga: Ta gärna med denna fråga Julia. Ditt första inlägg viade du några bilder på sylingen, men varför la du ut en bild på din rumpa?

Svar: Den är redan svarad på, på två ställen. Hang on.

Första svaret:
Om det du vill komma fram till är att jag inte är snygg eller att något jag lägger ut inte är snyggt kan jag tycka att du ska vara tyst. Meningen med bilden var fickorna och inget annat. Jag rbyr mig inte upp du tycker om jag har en snygg rumpa eller inte. Min kropp. Mitt liv. Ok?

Andra svaret:
Ville bara återigen skriva på ett litet trevligare sätt, att jag är jag. Jag ser ut som jag gör. Alla har inte Angelica Blicks utseende eller kropp och det ska väl inte hindra en från att lägga ut bilder ändå? Jag ser ut som jag gör och nej, jag gillar det inte hälften av tiden. Dock kan jag inte ändra på det. Jag ser ut som jag gör och är som jag är. Sorry for that. Onödigt att ge mig mer komplex än jag redan har. Trodde att ni kanske förstod att man intte borde kommetnera nedlåtande saker? Eller är det bara jag som tycker så? Vet inte riktigt om ni skulle uppskatta att få de kommentarerna. Ger dom gärna tillbaka isf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0