Questions

Julia om I am going on a hike:
Fråga: Jag har 2 frågor.
Jag såg att Julia hade gjort några collage innan!Ha ni några tips eller så vart man kan göra collage?Detta handlade ju inte om inlägget!
Men denna frågan hadlar lite om inlägget eftersom att det finns på bilderna :PVart kan man köpa Dr Martens?

Svar: Hej! Förlåt för sena svar, men bättre sent än aldrig. Eller hur? Jag brukar skapa min collage på polyvore.com. Det är den allra bästa sidan jag vet för modecollage, funkar galet bra! In och kolla där!
Mina martens beställde jag från asos.com, men de finns på många olika andra ställen. Dock var asos det billigaste stället jag kunde hitta! Skorna gick på 1080:- med fri frakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0