who's gonna save the world tonight?


Mejl, mejl mejl! Jodå, jag har många mejl. Jag som trodde att de skulle lätta lite nu när modinboxen har kommit igång. Men nej,nej. Jag får lika mycket mejl ändå. Ca. 100 om dagen. Jag försöker svara så gott jag kan. Men mellan alla mejl som behövs svara på i inboxen och allt annat modjobb så kommer min egna inbox lite i tredjehand, tyvärr. Jag jobbar så hårt jag kan på det. Men ja, nu är det tyvärr som det är. Hoppas att ni inte blir allt för ledsna. Men ibland har man inte riktigt den tiden man skulle önska!


Här finns förövrigt "Få hjälp"-knappen. För er som fortfarande inte har hittat den! Skicka dit istället för att skicka till moderatorernas egna inboxar. Vi lär inte svara där ;)

Kram på er kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har ni om dagen? (unika träffar)

2011-09-28 @ 22:09:40
Postat av: "mowgli"

Det tar väl ett tag innan dom flesta vågar klicka på "fråga om hjälp"-knappen xD

2011-10-01 @ 02:07:06
Postat av: Emma3535

Hej! Jag är en läsare vid namn Emma3535 (på gsm).

Aja. Hur ser det ut för dig med moderator inboxen? (lite knäpp och undrar konstiga saker, men aa xD)

2011-10-23 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0