we're gonna make it, tonight

Ser att det droppat lite med läsare tyvärr. Det var verkligen synd. :(. Ni får gärna kommentera om det finns något ni skulle vilja läsa mer om!

Anyways. Tyvärr blir det inga outfitsbilder idag. Min kamera laddade ur så fort jag satte på den idag, tyvärr. HAr även varit på stan och handlat en tröja samt att jag fick hem min underbara skjorta idag. Dock sedan min kamera är död kan ni få bilder på det någon annan dag!

Min dag började förövrigt sjukt awesome. Fick reda på resultatet av mitt matteprov idag. MVG. Oh yes. Sjukt galet nöjd.



Såhär såg det även ut idag. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sunfighter

Grattis till betyget. Kolla gärna min blogg!

ps: jag är sunfighter på gsm

2011-09-29 @ 19:37:22
URL: http://malingutt.bloggplatsen.se
Postat av: Emmy

Snygg header, och grattis till betyget! :)

2011-09-29 @ 20:28:43
URL: http://lifeofee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till betyget Julia! Men var det fyra frågor? Vad var det för frågor typ? :)))

2011-10-24 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0