Y vamos por todo


Har nu över 200 mejl i min egen inbox. Jag vet att hälften (minst) av dem är mejl som egentligen ska till moderatorinboxen. Så, snälla ni. Mejla dit istället! Jag kommer inom kort sluta att svara på dessa mejl i min egen inbox och då blir man helt enkelt utan svar. Vi moderatorer hjälps alla åt att svara på mejlen i inboxen, vilket gör att det går myyyyyyycket snabbare att få svar där, samt att det är mycket enklare också! Är det så att knappen inte syns för er, eller att ni inte ska skicka iväg mejlet till inboxen (Oftast i Explorer), BYT WEBBLÄSARE ELLER RENSA WEBBHISTORIKEN + COOKIES så funkar det!

Hur gör ni? Brukar ni mejla oss moderatorer överhuvud taget?



Kommentarer
Postat av: Saga_S

Jag behöver inte hjälp så ofta...



Nice Blogg! :D

2011-10-04 @ 14:54:27
Postat av: Bella

Har aldrig mejlat till en moderator. ^^)

2011-10-04 @ 17:52:17
Postat av: Laura

Ni har värkligen en jättefin blogg!

Det skulle varit kul att få veta vem av er två som skrev inlägget:) Det väljer ju ni helt själva såklart,men bara ett litet tips.

Kram från Laura (Laura0000)

2011-10-05 @ 12:57:21
URL: http://berryberry.bloggplatsen.se
Postat av: ebba

Hej kan vi bli vänner på Gsm?

Ni kan gå in på min blogg och läsa om mig och mitt liv ;) Heter: Babbe. på gSm! <3

2011-10-06 @ 22:00:05
URL: http://fashionmylife.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0