who's gonna save the world tonight??

Hejhej! :)
har inte hunnit blogga så mycket idag eftersom jag har gort något hela tiden! haha.
Imorse när jag vaknade kom min bebbo hit ^^ vi låg bara och kramades i en halvtimme, sen var det dags att fixa sig :) råkade då självklart missa min buss så kom lite försent till skolan eftersom bussarna går bara var 30 minut, menmen! Iaf, när jag kom till skolan hade vi teori inom idrotten och så hade vi svenska! På svenskan diskuterade vi våra insändare som jag skrev klart igår! ,p Efter svenskan var de lunch och då slutade vi,  cill-torsdag <3 haha


haha blev att jag kollade upp eftersom min svenska lärare började prata ;p hehe

















Sen då så satt jag mig på spårvagen och åkte till Willes pappa, när jag kom dit öppnade willes lillebror jakob eftersom wille var och handlade mat med sin pappa :) haha jag och  Jabob kollade lite på hans leksaker, sen fick han för sig att vi skulle gömma oss, och det blev i hans garderob. Vi stod där laddade med Kuddar och pistol(som skjuter mjuka små kulor). hahahaha älskar jakobs inlevelse när wille kom och öppna ^^ hahaha ae gud, roligt iaf ^^



Sen när de hade ätit åkte vi till willes mamma och såg på filmen "arena", jättebra och spännande film. Rekomenderas inte för de som är under 15år! Mycket blod och läskiga scener! så ni som är lite yngre borde inte se den :) Japp men efter filmen skjutsade wille mig till min syster :) Där åt jag upp halva hennes ballerina paket (ahaha ja som skulle va nyttig..) , det var jag mina två systra och boddan (en av mina syrrors pojkvän). Vi satt mest bara och pratade och hade de lite mysigt ^^hihi :) Japp. men sen så kom william med min mobil (hade glömt den hos hans pappa xd) och sen med en present. Sjukt gullig <3 hihi awiiiii <3 maha, fick en jättejättefin tröja som jag ska ha på mig imorgon med midjeskjorts :)


(Sitter i min badrock xd haha)


Den jättefina tröjan jag fick av älskling, ingen bra bild men men <3

Sen vid ungefär halv sju så åkte jag och isabelle hem och åt! Då började allt mitt pluggande.. haha usch har pluggat från klockan sju till klockan elva, haha sjukt trött på att plugga så länge asså ;p men lite undertiden ringde jag julia och sen så gjorde jag en tallrik med kål, citron och morötter :) mums! haha men nu håller william på att somna xd haha godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0