Watch me watching you





Tröja H&M // Skjorta Style Encounters // Byxor Vero Moda // Skor Dr.Martens // Väska Chapnlle

Hörde jag lov i 10 dagar? Så galet trevligt! Nu lär jag ju ändå inte bli pluggfri på lovet, men ändå. Ska bli riktigt skönt! Har varit en trevlig dag i skolan. Fika på engelskalektionen och en labb på fysiken. Sedan lite mat och sedan slutade jag. Alltid bra att få sluta tidigt på fredagar. Var förbi Synsam och fixade till mina glasögon innan jag åkte hem också. Kan vara bra eftersom jag imorgon skriver Högskoleprovet för första gången! Därför ska jag bara ta det lugnt ikväll och fira Josefine med hennes släkt! Det ska bli mysigt! Ni får önska mig lycka till till imorgon.  Jag är otroligt nervös!


Kommentarer
Postat av: Ebba Abrahamson

Vart beställde du dina glasögon? :)

2011-10-28 @ 17:07:50
Postat av: Emelie <3

Hejhej!

Jag har en fråga om dina outfit bilder :D

Ställer du kameran nån stans eller är det nån annan som tar kort på dig? :)<3

Älskar er blogg! :D

2011-10-31 @ 10:15:46
URL: http://emelieistheking.devote.se
Postat av: mathilda :)

du är så fin!♥

2011-11-01 @ 00:19:36
URL: http://thisistheendoftherainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0