Im so young and your so old...

Hejhej! :)haha lite kul att jag somnade klockan åtta igår och vaknade halv fyra på morgonen dö pigg o trodde att jag hade försovit mig till skolan AHHAHA men så va inte fallet ne ;p haha så jag somande om och gick upp Tjugi i åtta och gick ut till bussen en kvart senare! :)


När jag kom till skolan så hade vi de tråka föreläsningarna som snart är över, thank god! typ ;p haha sen efter lunchen så åkte Jag, philip, lisa, louise, marie och emma till Stan och gick lite där och strosade! ;P Sen så möte vi upp några och gick sedan till friskis och svettis till ett till studie besök!:)


det var inte så kul då men men ;p vad ska man göra? :) haha. Sen så gick Jag till Expresso House och träffade henka, sebbe, Lilas och sen någon till tjej ;p Satt där en halv timme, sen blev de att dra upp till söder tull med chatrine eftersom vi skulle ta samma buss eftersom jag skulle till julia! :)


När jag kom fram så satt vi vid datornerna! :) och när jag loggade in på facebook hade en kille i min klass kommenterar 150 gånger på min profil bild, mogen kille? så bara för att så bombade jag hans profil bild och de slutade med att de blev över 420 st xd haha tycker synd om grabben, men men ;p haha

(blir så fint när man skriver med tutch pad eller va de heter xd )

Efter de så gick vi upp och åt kladdishkakish, o sen satt vid gsm en stund! :) Sen vid halv 6 gick jg hem eftersom jag skulle äta och pratade med william på vägen hem ;p när jag kom hem åt vi någon tacopaj! as gott :D haha. Efter de så satt jag mig vid gsm och följde alla möjliga trådar om tävlingen! haha :D jätte spännande! och åter igen grattis A-punk :)

När klockan var sju uppdaterade jag ju bloggen som ni alla kanske har sett? och sedan så gick jag in i mitt decor och var där i ungefär två timmar :D hade jättekul och alla var så snälla <3

Kom på att man sover ungefär bort 27ÅR!!! av sitt liv, hmm värt? ;p och btw rubriken är paul ankas låt diana ;) HAHAHA



Jacka Gina Tricot // Body Gina Tricot // Kjol Gina Tricot // Skor Nelly.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0