Too school for cool..

Hejhej!
Denna dag har väl varit ... TRÅKIG. hahha ae sjukt ;p när jag vaknade duschade jag, sen så fixade jag mig och åkte till skolan vid tio typ ,p Sen så mött jag sebbe vid spårvagnen och åkte till skolan med honom :) I skolan så gick lektionerna otroligt långsamt ;p hahaha usch!. När vi slutade var jag med RIcki, Marco och senad i en timme och åkte sedan in till stan och gick en snabbis med wille. När jag kom hem hjälpte jag mamma bära hem några grejer från ica xd sen skulle vi typ äta, sen så hjälpte jag mamma med massa ljusgrejer xd och efter de så har jag pluggat + lit facebook och skypat med Julia:) Har fortfarande tre frågor kvar som jag inte alls hittar något rimligt svar till i boken. Menmen, får leta reda på min lärare som ska ha provet + att jag har skrivit en awsome insändare! hah :D Kommer typ inte kunna träffa någon imorgon eftersom jag måste plugga så det lär ju bli tråkigt :( men nästa vecka ska jag träffa jättemånga som jag inte sett på ett tag! kul :D
Juste glömde säga att jag tryckt i mig 4 bullar och en hel chipspåse idag xd haha funderar på att börja tänka lite på min hälsa och bara äta de på helgerna + att jag nog inte blir lika trött om dagarna! :D


gamaaaaaaaaaal bild xd
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0