talk to me




Jacka H&M // Tröja Gina Tricot // Skjorta Style Encounters // Byxor Cheap Monday // Skor Dr.Martens

En dag fylld av Textanalys på Engelskan, ny mattetal på Matten och skolfoto där vi var utklädda till nunnor! En bra dag alltså! Har börjat bli riktigt kallt ute numera. Dags att ta på sig halsduk och vantar tror jag. Det behövs iaf på morgonen numera.

Mötte upp Josefine i stan sedan när jag slutade, vi åkte hem till henne och umgicks lite! Alltid fint, liksom. Vi käkade lite mat, försökte fixa hennes dator och kollade genom lite garderober på gsm. Nu ska jag ta och fixa det sista på engelskan så att jag har full fokus på fysiken imorgon kväll sedan det är fysikprov på fredag!
Ha en trevlig kväll kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Julia.F

Älskar dina foton och kläder<3

/Julia.F

2011-10-12 @ 20:44:40
URL: http://golife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0