ni två kan aldrig börja om igen



Skjorta Style Encounter // Tröja Acne // Byxor Cheap Monday // Skor Dr. Martens // Halsband Lindex

Just nu har jag bara lust att lägga mig i fosterställning och gråta. Jag är så otroligt stressad med allt i skolan att jag inte orkar med något. Just nu sitter jag och letar efter en artikel jag ska analysera på engelskalektionen imorgon. Efter det är det även matteprov som jag redan nu känner inte alls kommer gå så bra som jag vill. Ändå har jag pluggat massor. Sedan har jag otroligt mycket tal i fysiken att göra (kommer antagligen bli sittande på lovet) plus att jag sovit allt för lite denna helgen som också nu drabbar mig under veckan. JAG ORKAR INTE.

Behövde skriva av mig. Nu ska jag fortsätta mitt artikelletande.
Förövrigt har Josefine inget internet just nu, det är därför hon inte kan blogga något!


Kommentarer
Postat av: Jonnaponna aka Ellanie'

gaaaaaalet snyggt! Älskar verkligen din klädstil, Julia! Och dina Dr. Martens.... :33 Köpte liknande skor på Din Sko här om dagen, och kom å tänka på dig då!



Kramar Jonna :)

2011-10-25 @ 21:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0