men älskling, vi ska alla en gång dö






Jacka H&M // Tröja Acne // Byxor Cheap Monday // Skor Dr.Martens // Mössa H&M

As usual. Idag är jag sur och på dåligt humör. Allt bara går dåligt, jag är stressad sedan jag har M-A-S-S-O-R att göra denna vecka. Jag orkar inte. Sedan har jag antagligen sovit lite för lite denna natt vilket också bidrar till mitt inte så strålande humör.

Ser att jag kanske borde ändra mina outfits lite, men nu när hösten börjar visa sig ordentligt så föredrar jag svart och vitt. (Fick lite klagomål av David i helgen för att jag alltid har svart på mig.....). Menmen, idag är tyvärr inte dagen jag orkar ta tag i det.

Nej, nu ska jag ta och sova en stund och hoppas på att jag vaknar upp på ett bättre humör så jag kan skriva om /fixa till mitt engelskaarbete om IRA.


Kommentarer
Postat av: Julia.F

Oj, mycket att göra :/ Älskar bilderna<3

2011-10-10 @ 16:30:14
Postat av: Amanda

omgomgomgomgomg måste ha tröjan!

2011-10-11 @ 17:03:23
URL: http://sightforsoureyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0