it's raining outside






Kofta Filippa K // Tröja Filippa K // Byxor Cheap Monday // Skor Nilsons

Såhär ser man ut om man heter Julia och har varit ute och gått i regnet! Tur att jag bara skulle hem och inte träffa någon. Såg förövrigt att det hade hänt amssor av nya grejer på gsm idag! (Och att Josefine redan hunnit blogga om dem alla ;) ). Ska bli riktigt kul med nya kollegor t.ex! Alltid kul med nytt tillskott i gänget. Lagom till de nya moderatorerna kommer firar jag 11 månader som moderator. Galet vad fort det går. Samtidigt som det känns som om jag var moderator i evigheter!

Idag var jag och käka lunch på stan med mina trevliga kompanjoner Josefine S och David. Långt snack över en hambrugare på nya stället Burger & Co. Gott var det! Sedan runt lite på stan eftersom David letade kläder och hämtade lite fribiljetter till krogen. Sedan så gick jag tillbaka till skolan och pluggade lite matte och nu, ja nu sitter jag här! Ska ta och svara på lite moderatormejl, såg att det var rätt många.

PUSS kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Älskar din klädstil! :)<3

2011-10-18 @ 18:51:49
URL: http://emelieistheking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0