I don't care if monday's blue, tuesday's gray and wednesday's too..

Hejhej! :)
Jag skulle faktiskt ha bloggat igårkväll men både jag och wille däcka vid tio xd hahah. Så ja jag bloggar om gårdagen idag istället :) Dagen började bra, men när jag väl kom till skolan började jag bli sjukt sur (vet inte varför) xd sen va min lärare dryg osv xd men när vi slutade var jag på gott humör idag igen :D åkte till HC med louise och hon fixade lite grejer där, sen åkte vi till stan eftersom jag skulle träffa wille där :) När wille kom så följde vi louise till busshållplatsen och sen så gick jag och wille och åt tacos på kupolen :) sen så gick vi och kollade lite i butikerna, sen fikade vi på blåbärspaj och slash! Wille skulle bara gå och göra en sak så jag gick till cassie och emilia och satt och pratade med dom tills wille kom och vi skulle gå till min sångpedagog :)

Efter de så skjutsade mamma hem mig och jag hjälpte till lite med tvätten ^^ och precis kom wille då och han hade köpt med sig trocadero, MUMS!! :D haha efter de så satt vi och kollade på tv och sen så gick vi upp på mitt rum och då hade han köpt skor till mig, NAW!!! hahah sjukt gulligt <3 sen badade vi och somnade somsagt bums efter de ^^
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0