hej hopp

Hejhej! :)
Idag vaknade jag ju somvanligt upp bredvid min älskling :) vi gick ner och åt frukost sen så såg vi lite på tv, snevska hollywood fruar! hahah ^^sen så gick vi upp och såg på någon film och sen skulle han hem eftersom jag skulle vara med johanna! :) hih jag och Johanna såg på tre avsnitt av bösta NIkita :D hihi sen gick vi till ica och köpte popcorn ;p sen efter det så popade vi popkornen och sen smälte smör och hällde i :) MUMSIGT!!! haha :D sjukt gott och de tog slut innan filmen ens börjat xd HAHAHAHAHAHAAHAH. Sen vid ungefär tio såkom wille och vi följde johanna hem :) vi kom hem ungefär kvart över elva ;p haha men vi ska sova nu, byebye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0