Friday, Friday





Jacka H&M// Tröja Acne // Skjorta Style Encounter // Byxor Weekday // Skor Dr. Martens

Äntligen fredag! Riktigt skönt med helg! Man får tid till att sova, kolla på fotboll och bara slappa allmänt! Riktigt trevligt. Ikväll ska jag iväg till David med Josefine S och lite andra kompisar. Ska bli trevligt. Antagligen lika fint som de andra helgerna också! Haha. Just nu sitter jag och kollar lite serier osv. Next up is the big bang theory.

Hoppas ni får en bra kväll kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Julia hjälp mig!!!!!!

okej det är så att jag ska ha ett stort matte prov och jag vet inte ens hur man räknar ut 2,5 m = dm

eller 1 dm = m

det ska stå kvadratmeter ovanför m och dm :)

2011-10-22 @ 14:36:47
Postat av: Melinda

Jag menar 2,5 m= ...dm

1dm=....m

2011-10-22 @ 14:37:30
Postat av: Julia

En fråga bara.

Julia, du har ofta märkeskläder.

Är det så att du råkar vara lite förmögen (hahaha) eller sparar du pengar för att kunna lägga på just märkeskläder och så?

2011-10-22 @ 22:20:53
URL: http://donotstealmycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0